CHANNEL MANAGER W PROGRAMIE HOTELOWYM

Pozytywny wpływ specjalistycznego oprogramowanie na organizację pracy w obiekcie hotelowym widać w wielu różnych działach. Bodaj najwyraźniej na recepcji, odpowiedzialnej za obsługę gości i przyjmowanie kolejnych rezerwacji. Dobry program hotelowy spokojnie można potraktować jako multifunkcjonalny punkt obsługi, który samodzielnie zajmie się wszystkimi klientami przychodzącymi z internetu. W dowolnej liczbie, bez najmniejszej przerwy w działaniu, przy śmiesznie niskich kosztach w porównaniu do generowanych zysków.


NFHotel zwiększa liczbę kanałów sprzedaży

Rezerwacja online na własnej witrynie internetowej – do łatwego umieszczenia również na innych stronach www – a przede wszystkim booking.com, bodaj największy i cieszący się największą liczbą aktywnych użytkowników serwis rezerwacyjny. Ileż to potencjalnych klientów!!! Szkopuł tkwi w tym, że nawet duży zespół ludzi nie jest w stanie ogarnąć szybkiego uzupełniania extranetów, aktualizowania dostępności na stronach turystycznych etc.

I tutaj pojawia się channel manager NFHotel – narzędzie zapewniające pełną integrację i synchronizację wszelkich danych pomiędzy centrum zarządzającym a wszelkimi źródłami rezerwacji. Jeśli pokój zostanie zarezerwowany w jednym miejscu, w pozostałych natychmiast pokaże się jako niedostępny w danym terminie. Tak, to aż takie proste! A mając na uwadze także pozostałe funkcjonalności programu hotelowego, zdecydowanie warto sprawdzić NFHotel.