Reklama sklepu

Otworzenie własnego biznesu, na przykład sklepu jest bardzo dużym przedsięwzięciem. Oprócz logistycznej i finansowej organizacji, stoimy jeszcze przed ważnym zagadnieniem – w jaki sposób zachęcić klientów, aby wybrali właśnie nasz punkt? Konkurencja na rynku, właściwie na każdej gałęzi, jest bowiem dzisiaj niezwykle duża. Trudno pokazać ludziom coś, czego jeszcze nie widzieli. Co zatem możemy zrobić, aby przyciągnąć klientów właśnie w nasze progi?

Mocne strony

Zastanówmy się najpierw, jakie są najmocniejsze strony naszego biznesu. Co sprawia, że to właśnie do nas będzie chciał się udać potencjalny klient? Może jest to dogodna lokalizacja – sklep w samym centrum, obok którego wiele ludzi przechodzi w drodze do pracy. A może postawiliśmy na atrakcyjne ceny i jest u nas zwyczajnie taniej niż u konkurencji. Znajdźmy nasze mocne strony i wykorzystajmy w reklamie właśnie punkty, w których wyróżniamy się pozytywnie.

Stojaki reklamowe

Tanim, prostym i skutecznym sposobem na reklamę jest umieszczenie przed sklepem stojaka reklamowego. Warto umieścić na nim ciekawe, przyciągające uwagę hasło reklamowe. Jeżeli nasz sklep ma dość nieoczywistą nazwę, nie wahajmy się również zapisać, jaki asortyment oferujemy.
Producent stojaków reklamowych może doradzić nam, jakiego rodzaju stojak wybrać. Być może dobrym rozwiązaniem dla specyfiki naszego sklepu będzie wykorzystanie tablicy, na której kredą możemy nakreślić promocję dnia.

Prasa

Nawet w niewielkich miastach są wydawane lokalne gazety i biuletyny, często cieszące się dużym zainteresowaniem mieszkańców. Zainteresujmy się tego typu pozycjami na naszym podwórku i dajmy ogłoszenie w lokalnej prasie. Co powinno się w nim znaleźć? Przede wszystkim: co oferujemy, dlaczego warto się do nas udać, a także godziny otwarcia sklepu. Ogłoszenie prasowe powinno być krótkie, treściwe i przyciągające wzrok, nawet tej osoby, która tylko kartkuje biuletyn.
Jeżeli zaś prowadzimy sklep specjalistyczny, dobrze jest ogłosić się w prasie o odpowiednim profilu. Gazety wędkarskie, wnętrzarskie, modowe czy o tematyce rodzicielskiej chętnie publikują płatne ogłoszenia, warto więc przemyśleć taką opcję.

Zanim zdecydujemy się na konkretną reklamę, warto zastanowić się nad mocnymi stronami naszego biznesu. Następnie przychodzi czas na wybór odpowiedniej reklamy. Producent stojaków reklamowych www.brooklyn.pl czy wydawca lokalnej prasy na pewno przedstawią nam ciekawe oferty, z których możemy skorzystać. Sprawdźmy różne formy reklamy, aby przekonać się, która jest najskuteczniejsza.